گارد سرخم هند ریل پله برقی

گارد سرخم هند ریل پله برقی این قطعه در ناحیه ابتدایی و انتهایی پله برقی در محلی که هندریل پله برقی مسیر خود را تغییر داده و به داخل مجموعه پله برقی باز می گردد، قرار دارد و وظیفه آن نگهداری و هدایت هندریل به شکلی صحیح بوده بطوریکه هندریل هنگام دور زدن نه دچار شکستگی شده و نه دچار سایش و پارگی گردد.

گارد سرخم هند ریل پله برقیشکل کلی گارد خم در پله برقی

شکل کلی گارد خم در پله برقی های مختلف عمدتا شبیه هم بوده ولی ابعاد آن در هر پله برقی با بقیه متفاوت می باشد. از آنجا داخل آن یک زنجیر پلاستیکی با بلبرینگ قرار دارد شیار داخل آن از دقت خاصی برخوردار چه در هنگام خمکاری اولیه و چه در هنگام خم کلی قوسی شکل آن باید این اندازه رعایت شود. از آنجا که داخل شیار انتهایی آن نیز شیشه سکوریت نصب می گردد، ابعاد آن نیز به لحاظ اهمیت خیلی دقیق می باشد که هم شیشه داخل آن قرار گیرد و نه داخل آن لق بزند.

ساخت قالب و تولید گارد سرخم هندریل

هندریل چیست ؟

هندریل که در زبان فارسی به آن دستگرد یا دست انداز نیز گفته می شود میله ای افقی یا شیب دار است که بعنوان تکیه گاه و راهنما از آن استفاده می شود.

گارد یا محافظ چیست ؟

گارد از یک یا چند مجموعه از مصالح ساختمانی تشکیل شده است که برای حفاظت از سقوط در مجاورت لبه های آزاد سطوح به کار می رود.

ساخت قالب و تولید گارد سرخم هندریل

مرکز تخصصی طراحی و مهندسی نمایه در جهت ساخت و تولید انواع گارد سرخم هندریل فعال می باشد. در صورتیکه قصد خرید این قطعه را دارید با ما در تماس باشید.

تلفن تماس : ۳۶۰۳۳۰۶۱

تلفن همراه : ۰۹۱۵۹۹۶۶۹۵۵

پست الکترونیک : info@namayehgroup.ir